De website voor jouw etherische olie
Garantie & klachten

Garantie & klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.

U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons.
Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.
Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.


Klachten

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat bij de bestelling of dat u niet tevreden bent over uw bestelling.
Ik zal mijn uiterste best doen om bij klachten of problemen alles zo goed en netjes te laten verkopen.


Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Wanneer je een klacht hebt over de producten of over de service, dan willen we je graag zo goed mogelijk helpen.
Om alles zo goed mogelijk te registreren en onduidelijkheid en verwarring te voorkomen, hebben we een klachtenprocedure opgesteld.


Klachten over een product of service moeten uiterlijk binnen 7 dagen na constatering bij mij worden gemeld.
Dit kan door ons een mail te sturen naar highendcosmetics4u@gmail.com

Omschrijf in de mail de klacht zo volledig mogelijk.

Vermeld in de mail de datum van de bestelling en het ordernummer.

Er wordt binnen 5 (werk)dagen contact met u opgenomen.
Wij zullen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het contactformulier in te vullen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.